Eén aanspreekpunt van A tot Z
  • Voor al onze diensten en services heeft u slechts één aanspreekpunt. Uw contactpersoon regelt alles.
  • Door een professionele organisatie, communicatie, inventief zoeken naar oplossingen en hard werken, willen wij u zo goed mogelijk ondersteunen en helpen bij het uitvoeren van allerhande opdrachten.
Duurzaamheid & circulaire economie

Ecologisch engagement

Afvalbeleid

De afvalstromen worden permanent gemonitord en, in de mate van het mogelijke, gescheiden afgevoerd.
  • Papier en karton
  • Schroot, metaal
  • Hout
  • Glas
  • Chemische en gevaarlijke producten
  • Electro

Sortering

De sortering begint bij ons reeds tijdens de ontruiming zelf en wordt op het bedrijf verder gezet. Alle afvalfracties worden reeds grof gesorteerd en in de juiste afvalbak/zak gedeponeerd. Vervolgens wordt alles geladen in onze vrachtwagen. Deze worden meegenomen naar onze loods of, afhankelijk van de afvalfractie, rechtstreeks naar een erkende afvalverwerker gereden.

Scheiding

Een juiste scheiding van afval gebeurt niet zomaar. Er komen extra werkuren aan te pas alsook een grote recyclage- en opslagruimte. Deze aanpak vinden wij de meest duurzame. Omdat we geloven dat de grondstoffen niet oneindig zijn, willen we dan ook sterk inzetten op recyclage en hergebruik. Op deze manier kunnen onze kinderen en kleinkinderen ook genieten van een leefbare planeet.
Op- en ontruiming van inboedel in 3 stappen geregeld

Onze werkwijze: In 3 stappen alles geregeld

Aanvraag

Wij maken een afspraak en plannen een kijkbezoek in

Goedkeuring

We maken een schatting en stellen een offerte op

Uitvoering en oplevering

Na schriftelijk bevestiging van de offerte gaan we over tot het inplannen en uitvoeren van de afgesproken werken. Na de uitvoering worden de werken opgeleverd.

Als u wilt weten wat het u kost om een inboedel opruiming te laten uitvoeren, dan zit u goed bij Wegisweg uit Gent. Echter is er op deze vraag geen vast antwoord. De kosten voor een woningontruiming verschillen namelijk per situatie. Zo zijn er verschillende aspecten die bij elke toepassing weer anders zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het aantal meubels dat ontruimd en opgeruimd moeten worden. Wat ook afhankelijk is van hoeveel een inboedel opruiming kost, zijn eventuele bijkomende diensten, zoals het poetsen van een pand zodat dit weer klaar is voor verkoop of verhuur.

Heb je vragen?

Bel ons: +32 9 238 25 80

Onze werkwijze: In 3 stappen alles geregeld

Aanvraag

Wij maken een afspraak en plannen een kijkbezoek in

Goedkeuring

We maken een schatting en stellen een offerte op

Uitvoering en oplevering

Na schriftelijke bevestiging van de offerte gaan we over tot het inplannen en uitvoeren van de afgesproken werken. Na de uitvoering worden de werken opgeleverd.

Wat kost een inboedel opruiming u?

Om de kosten voor een woningontruiming voor u in kaart te brengen, plannen we een kijkbezoek in wanneer u een aanvraag doet om een pand leeg te halen. Tijdens dit kijkbezoek maakt een medewerker een inventaris van alles wat u wilt laten weghalen. Op basis daarvan maken wij een schatting van hoeveel tijd en mankracht de planning, de opruiming, het ophalen van de inboedel en het netjes achterlaten van uw pand kost. Na schriftelijke confirmatie van de offerte, kunnen we snel schakelen en starten met onze inboedelservice. Wilt u weten wat een inboedel opruiming u kost? Maak dan snel een afspraak!

Heb je vragen?

Bel ons: +32 9 238 25 80

Vraag een offerte aan voor de kosten van woningontruiming

Wilt u graag weten wat een inboedel opruiming kost? Neem dan contact met ons op. In een vrijblijvende offerte ziet u de kosten van een woningontruiming voor uw specifieke situatie. De specialisten van Wegisweg uit Gent geven u graag meer uitleg over de offerte. Bel naar +32 9 238 25 80 of stuur een e-mail naar info@wegisweg.be. Wij helpen u graag verder door de lasten van het leeghalen en opruimen van een woning, bijvoorbeeld na overlijden, volledig op ons te nemen.

Offerte aanvragen