Eén aanspreekpunt van A tot Z
  • Voor al onze diensten en services heeft u slechts één aanspreekpunt. Uw contactpersoon regelt alles.
  • Door een professionele organisatie, communicatie, inventief zoeken naar oplossingen en hard werken, willen wij u zo goed mogelijk ondersteunen en helpen bij het uitvoeren van allerhande opdrachten.
Duurzaamheid & circulaire economie

Ecologisch engagement

Afvalbeleid

De afvalstromen worden permanent gemonitord en, in de mate van het mogelijke, gescheiden afgevoerd.
  • Papier en karton
  • Schroot, metaal
  • Hout
  • Glas
  • Chemische en gevaarlijke producten
  • Electro

Sortering

De sortering begint bij ons reeds tijdens de ontruiming zelf en wordt op het bedrijf verder gezet. Alle afvalfracties worden reeds grof gesorteerd en in de juiste afvalbak/zak gedeponeerd. Vervolgens wordt alles geladen in onze vrachtwagen. Deze worden meegenomen naar onze loods of, afhankelijk van de afvalfractie, rechtstreeks naar een erkende afvalverwerker gereden.

Scheiding

Een juiste scheiding van afval gebeurt niet zomaar. Er komen extra werkuren aan te pas alsook een grote recyclage- en opslagruimte. Deze aanpak vinden wij de meest duurzame. Omdat we geloven dat de grondstoffen niet oneindig zijn, willen we dan ook sterk inzetten op recyclage en hergebruik. Op deze manier kunnen onze kinderen en kleinkinderen ook genieten van een leefbare planeet.
Op- en ontruiming van inboedel in 3 stappen geregeld

Onze werkwijze: In 3 stappen alles geregeld

Aanvraag

Wij maken een afspraak en plannen een kijkbezoek in

Goedkeuring

We maken een schatting en stellen een offerte op

Uitvoering en oplevering

Na schriftelijk bevestiging van de offerte gaan we over tot het inplannen en uitvoeren van de afgesproken werken. Na de uitvoering worden de werken opgeleverd.

Compulsief hamsteren

Dit is een ernstige aandoening die grote gevolgen kan hebben voor elk eigendom. Omdat het omgaan met hamsteren overweldigend en gevoelig kan zijn, is ons team speciaal opgeleid om hamsteren op een efficiënte manier aan te pakken De taak om een woning/appartement op te ruimen van een overleden dierbare of een dierbare die naar een bejaardentehuis is verhuisd met een obsessieve-compulsieve stoornis waarbij dwangmatig spullen wordt bewaart en verzamelt, kan heel intimiderend zijn. Als iemand met een dergelijke probleem eerder een huis heeft bewoond, is het aan te raden om professionele hulp te zoeken vanwege de enorme hoeveelheid spullen in huis. Dit is waar Wegisweg kan helpen.

Ons team van ervaren, deskundige opruim- en sorteerspecialisten biedt een snelle, discrete en professionele opruimdienst voor mensen met verzamelwoede. Het opruimen van huizen van hamsteraars is extreem moeilijk voor mensen die niet getraind zijn op dit gebied. Ons opgeleide team van medewerkers heeft jarenlange ervaring met het opruimen van zelfs de meest extreme gevallen van verzamelwoede. Onze medewerkers zijn getrainde experts in het vinden van belangrijke persoonlijke papieren en documenten die cruciaal kunnen zijn voor notarissen executeurs van nalatenschappen en familie bij het afwikkelen van een nalatenschap of andere juridische en financiële zaken met betrekking tot de eigendom. We zijn ook in staat om andere belangrijke voorwerpen, kostbaarheden en zelfs geld in het huis te identificeren en te lokaliseren. De overgebleven ongewenste spullen worden door ons snel verwijderd.

We begrijpen dat je in verlegenheid gebracht kunt voelen en overweldigd kunt zijn door de staat van het huis, maar onze medewerkers voeren huisontruimingen uit met begrip, zonder te oordelen en behandelen elk huis met het grootste respect. We zijn er gewoon om te helpen en een snelle, stressvrije en kosteneffectieve oplossing te bieden. Indien nodig kunnen we ook extra diensten aanbieden om het huis voor te bereiden op de verkoop, zoals schoonmaken, tuinieren en onderhoud. Wegisweg is er om u te helpen in deze moeilijke tijd en beheert de ontruiming van de woning van uw dierbare met respect en empathie.

Prijs voor het leeghalen van een rommelige eigendom

Het is best dat u in de offerte aanvraag zoveel mogelijk info deelt over eigendom die dient leeggemaakt te worden. Het is altijd handig om tevens foto’s te nemen en deze door te sturen zodat we een beter zicht hebben van de situatie.

 

Volgende zaken spelen de voornaamste rol in de prijs bepaling:

  • Grootte van de eigendom (aantal slaapkamers, bewoonbare oppervlakte, aantal verdiepen)
  • Omvang van de inboedel (hoeveelheid spullen)
  • De inhoud van de inboedel (soort van spullen)
  • Is er een verhuiswagen nodig
  • Is er een verhuislift nodig
  • Is er een afvalcontainer(s) nodig
  • Moet er een aanvraag gebeuren voor parkeerborden
  • Afvalverwerking
  • Extra werk (schoonmaak, opruimen tuin, onderhoud, reparaties, etc…)

 

Volgende zaken zijn bij ons gratis:

Volgende zaken zijn bij ons volledig gratis:

  • Plaatsbezoek
  • Offerte

Voor

Na

Eindschoonmaak na leeghaling

Als je dat wilt, kunnen we ook grondig schoonmaken nadat we de zolder hebben leeggemaakt. Schoonmaakopties kunnen afzonderlijk worden besproken en geoffreerd.

Bel voor meer informatie over onze opruimdiensten +32 9 238 25 80 of stuur een e-mail naar info@wegisweg.be

Weg is weg Offerte aanvragen