Eén aanspreekpunt van A tot Z
  • Voor al onze diensten en services heeft u slechts één aanspreekpunt. Uw contactpersoon regelt alles.
  • Door een professionele organisatie, communicatie, inventief zoeken naar oplossingen en hard werken, willen wij u zo goed mogelijk ondersteunen en helpen bij het uitvoeren van allerhande opdrachten.
Duurzaamheid & circulaire economie

Ecologisch engagement

Afvalbeleid

De afvalstromen worden permanent gemonitord en, in de mate van het mogelijke, gescheiden afgevoerd.
  • Papier en karton
  • Schroot, metaal
  • Hout
  • Glas
  • Chemische en gevaarlijke producten
  • Electro

Sortering

De sortering begint bij ons reeds tijdens de ontruiming zelf en wordt op het bedrijf verder gezet. Alle afvalfracties worden reeds grof gesorteerd en in de juiste afvalbak/zak gedeponeerd. Vervolgens wordt alles geladen in onze vrachtwagen. Deze worden meegenomen naar onze loods of, afhankelijk van de afvalfractie, rechtstreeks naar een erkende afvalverwerker gereden.

Scheiding

Een juiste scheiding van afval gebeurt niet zomaar. Er komen extra werkuren aan te pas alsook een grote recyclage- en opslagruimte. Deze aanpak vinden wij de meest duurzame. Omdat we geloven dat de grondstoffen niet oneindig zijn, willen we dan ook sterk inzetten op recyclage en hergebruik. Op deze manier kunnen onze kinderen en kleinkinderen ook genieten van een leefbare planeet.
Op- en ontruiming van inboedel in 3 stappen geregeld

Onze werkwijze: In 3 stappen alles geregeld

Aanvraag

Wij maken een afspraak en plannen een kijkbezoek in

Goedkeuring

We maken een schatting en stellen een offerte op

Uitvoering en oplevering

Na schriftelijk bevestiging van de offerte gaan we over tot het inplannen en uitvoeren van de afgesproken werken. Na de uitvoering worden de werken opgeleverd.

Heb je net je flat verkocht of heb je een huurflat die leeggemaakt dient te worden en heb je weinig tijd of weet je gewoon niet waar je moet beginnen. Als dit je bekend in de oren klinkt, bel dan vandaag nog Wegisweg voor een GRATIS vrijblijvende offerte. Ook voor leeghalingen op korte termijn, bent u bij ons aan het goede adres.

Onze diensten voor het leeghalen en opruimen van uw inboedel zijn ideaal voor wie:

  • Verhuist naar een instelling voor langdurige zorg (rust- of verzorgingstehuis).
  • Niet langer fysiek in staat is om zelf zijn inboedel te verhuizen of zijn huis leeg te maken.
  • Overweldigd en gestrest is door de taken die komen kijken bij een verhuis of ontruiming van een huis
  • Geen familie heeft.
  • Drukke familieleden heeft die weinig tijd hebben.
  • Onlangs een dierbare heeft verloren en teveel verdriet heeft om zijn verhuis, leeghaling te regelen.
  • Een dierbare die zijn intrek heeft genomen in een rust- of verzorgingstehuis en zich wil concentreren op zijn of haar welzijn in plaats van zijn verhuis of leeghaling te regelen.
  • Op te grote afstand van hun dierbare wonen om hulp te bieden.
  • Niet in staat is om de leeghaling/opruiming in een kort tijdsbestek uit te voeren.
  • Eén aanspreekpunt wil tijdens het ontruimingsproces en verkiest dat één bedrijf al hun behoeften beheert en superviseert.

Hoe werkt het leeghalen/verhuizen van een appartement?

Als je kiest voor de leeghaaldiensten van Wegisweg, komt ons professioneel team naar je toe met het nodige materiaal: verhuiswagen, verhuislift, afvalcontainer, beschermende materialen, gereedschap, … . We kunnen uw bezittingen snel en indien nodig op korte termijn verhuizen of leeghalen, op elke verdieping die u wenst.

Zodra we je bezittingen hebben verzameld die u wenst te houden, verwijderen we de overgebleven spullen en ruimen we alles op voordat we vertrekken, zodat je appartement precies zo achterblijft zoals we het hebben aantroffen, alleen aanzienlijk minder rommelig. Na elke leeghaling wordt het appartement bezemschoon opgeleverd. Waarna we je bezittingen veilig naar de gewenste locatie brengen en de niet gewenste spullen afvoeren met de afvalcontainer. Wenst u een grondige schoonmaak, dat kan ook, voor meer info contacteer ons.

Leeghaaldiensten op maat.

Hoe groot of klein je huis ook is, ons professionele team kan alles verwijderen wat je niet langer wilt houden, inclusief:

  • meubels, sofa’s, elektrische apparatuur en witgoed
  • persoonlijke bezittingen
  • bedden & kasten, snuisterijen, kleding en ornamenten
  • afval, troep, huishoudelijk afval, rommel
  • omvangrijke items, waaronder piano’s en kluizen

Opruimen van appartementen

Ons ervaren team verwijdert efficiënt al uw oude ongewenste meubels, spullen, troep, grote onhandige voorwerpen, bric-à-brac, … uit je flat en dit op elke verdieping, zodat je geen vinger hoeft uit te steken! Zelfs als de enige manier om alles te verplaatsen een trap is, garanderen wij dat we je flat op welke verdieping dan ook leeghalen. We ruimen al je grote meubels op, zoals inbouwkasten, rekken, banken, bedden, matrassen, alle nachtkastjes en lampen, grote ladekasten, zakken met beddengoed, dozen en zakken met kleding, wand- en vrijstaande spiegels, hoofdeinden, banken, tafels en stoelen, alle soorten kasten, koelkasten en diepvriezers, gas- en elektrische fornuizen, magnetrons, wasmachines, drogers, evenals halen we uw kasten leeg en ruimen we alle rommel op.. Zodat uw flat terug leefbaarder en aantrekkelijker wordt. We kunnen grote en omvangrijke meubels demonteren en verwijderen alles wat overbodig is zodat je meer ruimte krijgt in je flat of appartement waardoor deze terug esthetisch aangenamer wordt.

Wegisweg haalt uw appartement op korte termijn volledig leeg.

Waarom kiezen voor Wegisweg?

  • De medewerkers van Wegisweg zijn ervaren specialisten op het gebied van het leeghalen van appartementen & inboedelopruimingen.
  • Wij bieden een meelevende en begripvolle service om ervoor te zorgen dat er ook voor uw persoonlijke welzijn wordt gezorgd
  • We hebben korte doorlooptijden om huizen te ontruimen en klaar te maken voor de verkoop. In de meeste gevallen kunnen we een huis binnen 2-4 dagen na aanvang leeghalen.
  • Transparante offerte, correcte afspraken en prijzen.
  • Gratis offerte/plaatsbezoek
  • Volledig verzekerd.
  • We kunnen een breed scala aan andere diensten aanbieden om een huis op te ruimen voor verkoop en afhandeling, zoals schoonmaken, tuinieren en onderhoud.

Onze andere diensten:

  • De door u gekozen meubels en bezittingen in uw nieuwe huis plaatsen
  • Spullen van en naar de opslagplaats brengen
  • Het organiseren van afvalverwijdering
  • Organiseren van noodzakelijke reparaties en onderhoud
  • Schoonmaken binnen en buiten
  • Ramen lappen
  • Tuinieren
  • Klusjesmannen
  • Schilderen
  • Woning opruimen voor verkoop
  • Asbestinventarisatieattest
  • Asbestverwijdering

Voor

Na

Prijs voor het leeghalen van een appartement

Het is best dat u in de offerte aanvraag zoveel mogelijk info deelt over het type appartement dat moet worden leeggemaakt. Het is altijd handig om tevens foto’s te nemen en deze door te sturen zodat we een beter zicht hebben van de situatie.

 

Volgende zaken spelen de voornaamste rol in de prijs bepaling:

  • Grootte van het appartement (aantal slaapkamers, bewoonbare oppervlakte, aantal verdiepen)
  • Omvang van de inboedel (hoeveelheid spullen)
  • De inhoud van de inboedel (soort van spullen)
  • Is er een verhuiswagen nodig
  • Is er een verhuislift nodig
  • Is er een afvalcontainer(s) nodig
  • Moet er een aanvraag gebeuren voor parkeerborden
  • Afvalverwerking
  • Extra werk (schoonmaak, opruimen tuin, onderhoud, reparaties, etc…)

 

Volgende zaken zijn bij ons volledig gratis:

  • Plaatsbezoek
  • Offerte

Eindschoonmaak na leeghaling

Als je dat wilt, kunnen we ook grondig schoonmaken nadat we het appartement hebben leeggemaakt. Schoonmaakopties kunnen afzonderlijk worden besproken en geoffreerd.

Bel voor meer informatie over onze opruimdiensten +32 9 238 25 80 of stuur een e-mail naar info@wegisweg.be

Weg is weg Offerte aanvragen