Eén aanspreekpunt van A tot Z
  • Voor al onze diensten en services heeft u slechts één aanspreekpunt. Uw contactpersoon regelt alles.
  • Door een professionele organisatie, communicatie, inventief zoeken naar oplossingen en hard werken, willen wij u zo goed mogelijk ondersteunen en helpen bij het uitvoeren van allerhande opdrachten.
Duurzaamheid & circulaire economie

Ecologisch engagement

Afvalbeleid

De afvalstromen worden permanent gemonitord en, in de mate van het mogelijke, gescheiden afgevoerd.
  • Papier en karton
  • Schroot, metaal
  • Hout
  • Glas
  • Chemische en gevaarlijke producten
  • Electro

Sortering

De sortering begint bij ons reeds tijdens de ontruiming zelf en wordt op het bedrijf verder gezet. Alle afvalfracties worden reeds grof gesorteerd en in de juiste afvalbak/zak gedeponeerd. Vervolgens wordt alles geladen in onze vrachtwagen. Deze worden meegenomen naar onze loods of, afhankelijk van de afvalfractie, rechtstreeks naar een erkende afvalverwerker gereden.

Scheiding

Een juiste scheiding van afval gebeurt niet zomaar. Er komen extra werkuren aan te pas alsook een grote recyclage- en opslagruimte. Deze aanpak vinden wij de meest duurzame. Omdat we geloven dat de grondstoffen niet oneindig zijn, willen we dan ook sterk inzetten op recyclage en hergebruik. Op deze manier kunnen onze kinderen en kleinkinderen ook genieten van een leefbare planeet.
Op- en ontruiming van inboedel in 3 stappen geregeld

Onze werkwijze: In 3 stappen alles geregeld

Aanvraag

Wij maken een afspraak en plannen een kijkbezoek in

Goedkeuring

We maken een schatting en stellen een offerte op

Uitvoering en oplevering

Na schriftelijk bevestiging van de offerte gaan we over tot het inplannen en uitvoeren van de afgesproken werken. Na de uitvoering worden de werken opgeleverd.

Evenement laten opruimen/opkuisen

Iedereen geniet van een geweldig evenement, of het nu een productlancering, festival, huwelijksfeest, verjaardag, personeelsfeest, beurs, conferentie, concert, prijsuitreiking, filmpremière, baby shower, pensioen, sportwedstrijd of tentoonstelling is.

Minder leuk is echter het opruimen tijdens en na afloop. Plotseling is de glitter en glamour verdwenen samen met de laatste vertrekkende gasten. Je evenement of feest is afgelopen. Je bent klaar om naar huis te gaan en uit te rusten na het organiseren van het evenement. Maar ben je echt klaar om naar huis te gaan? Zoals je weet is bij sommige evenementen de gastheer of gastvrouw verantwoordelijk voor de schoonmaak. Als dit het geval is, moet je weten dat schoonmaken essentieel is voordat je de locatie teruggeeft. Gelukkig kan je hiervoor beroep doen op Wegisweg. Wij doen dit met plezier en zorgen ervoor dat alle werkzaamheden in goede banen worden geleid zodat u op beide oren kunt slapen en nagenieten van een geslaagd evenement.

Van bedrijfsevenementen tot grote festivals en alles daartussenin, hoe groot je evenement ook is, onze schoonmaakteams voor evenementen zijn het hele jaar door beschikbaar. We leveren professionele, geüniformeerde teams voor kleine, middelgrote en grootschalige evenementen, met schoonmaak voor, tijdens en na het evenement. We bieden het hele jaar door deskundige schoonmaakdiensten voor binnen- en buitenevenementen en openbare evenementen. Onze teams houden de locatie schoon voor, tijdens en na het evenement, met inbegrip van bars, cateringgebieden, tenten, stands, podia, toiletten, welzijnsvoorzieningen, evenals rapen wij afval op en verwijderen wij afval. Evenementen kunnen veel bezoekers genereren en vereisen een grondige maar snelle schoonmaak om ervoor te zorgen dat de locatie in de kortst mogelijke tijd weer normaal gebruikt kan worden.

Waarom een professioneel schoonmaakbedrijf inhuren voor evenementen?

Als het gaat om het plannen van een evenement, is er niets beter dan een professional die ervoor zorgt dat alles op wieltjes loopt. Als je je geen zorgen wilt maken over het opzetten van je evenement, laat dan een team van experts komen om ervoor te zorgen dat je gasten versteld staan vanaf het moment dat ze aankomen. Met een professionele schoonmaakdienst ziet alles er perfect uit tot de laatste gast het feest verlaat. Als je een team van evenementschoonmaak experts zoals wij inhuurt, zal je huis de volgende keer zo schoon zijn dat niemand gelooft dat je een feest hebt gegeven! Neem contact met ons op als je van plan bent een feest te geven en een evenement schoonmaakservice nodig. Wij zorgen ervoor dat je evenement volgens de hoogste normen wordt schoongemaakt. Met onze uitgebreide ervaring in het grondig schoonmaken van sportevenementen, muziekconcerten, festivals, conferenties, productlanceringen en gamebeurzen, kunnen we elk soort evenement aan. We zijn meer dan alleen een schoonmaakdienst; we werken nauw met je samen om de hele locatie te beheren en ervoor te zorgen dat je evenement soepel verloopt, zodat je helemaal tevreden bent. Vraag vandaag nog een gratis offerte aan!

Met wat voor soort evenementen kunnen jullie werken?

Het maakt niet uit wat voor soort evenement het is, als het een puinhoop maakt kunnen wij je helpen het op te ruimen. Ongeacht de gelegenheid en of je binnen of buiten evenementen wilt schoonmaken, onze schoonmaakploeg kan direct na het evenement aanwezig zijn om de klus te klaren! Dit gezegd hebbende, zijn hier enkele van de meest voorkomende evenementen waar we mee werken:

  • Huwelijksfeest
  • Verjaardag
  • Personeelsfeest
  • Beurs
  • Conferentie
  • Concert
  • Prijsuitreiking
  • Filmpremière
  • Baby shower
  • Pensioen
  • Sportwedstrijd
  • Tentoonstelling

Hoe gaan we te werk?

In principe werken we samen met jou of de planner van je bruiloft/evenement. Hierbij gaan we na hoe groot de locatie is, hoeveel gasten er worden verwacht en wanneer er schoongemaakt moet worden. In sommige gevallen, zoals bij bruiloften of concerten in de open lucht, moet het schoonmaken de volgende ochtend klaar zijn, zodat anderen gebruik kunnen maken van de faciliteiten.

  1. We komen discreet aan als het evenement ten einde loopt en ons team begint zodra alle gasten zijn vertrokken.
  2. We ruimen alle rommel in de locatie op en verwijderen alle afval en recycleerbare materialen.
  3. Alle stoelen en tafels worden afgeveegd en gestapeld.
  4. Podia of andere voorzieningen die voor het evenement werden gebruikt, worden gedemonteerd en opgeborgen.
  5. Vloeren en tapijten worden gestofzuigd en/of gedweild.
  6. Je locatie wordt teruggebracht in de oorspronkelijke staat, zo niet beter.
  7. Als jij of je evenementplanner aanwezig is, vragen we je om een rondgang te doen en te controleren of alles aan je verwachtingen voldoet. Als u niet beschikbaar bent, worden er foto’s gemaakt en ter goedkeuring naar u doorgestuurd.

Kunnen jullie helpen met afbreken?

Ja, dat kunnen we.  Bij bruiloften en zakelijke aangelegenheden zijn er vaak stoelen, tafels en podia die moeten worden afgebroken en netjes moeten worden opgestapeld of opgeborgen.  Ons team helpt je graag met dit deel van het evenement. We kunnen er zelfs voor zorgen dat de gehuurde apparatuur voor je wordt geretourneerd.

Hoe zit het vóór het evenement?

Als je voor je evenement de locatie moet schoonmaken of het evenement moet opzetten en opruimen, dan kunnen wij daar ook voor zorgen. We kunnen je helpen met het opzetten van tafels en stoelen en ervoor zorgen dat ze schoon zijn voor je gasten. We geven de locatie een grondige schoonmaakbeurt zodat het zeker indruk zal maken op je gasten.  Neem gewoon contact met ons op en laat ons weten wat je nodig hebt.

Hoeveel bedragen de prijzen voor het schoonmaken van uw evenement?

De kosten voor het schoonmaken van een bruiloft, of welk feest dan ook, hangen af van de volgende factoren:

  • Grootte van de locatie
  • Aantal gasten
  • Moeten we apparatuur opzetten of afbreken?
  • Tijdsbestek

We lopen graag met je door de locatie en geven je een gratis schatting op basis van wat je nodig hebt.

Weg is weg Offerte aanvragen